موسسات خیریه عترت بوتراب و فاطمی در سال تحصیلی جدید لوازم التحریر مورد نیاز ۷۶۰ دانش آموز یتیم تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه را تامین کردند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام(ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه موسسه عترت بوتراب از موسسات حمایتی حقوقی است که در راستای حمایت از ایتام یاری رسان کمیته امداد است گفت: این موسسه در نخستین روزهای سال تحصیلی ۹۵-۹۶ بیش از ۷۱۵ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان یتیم تحت حمایت در استان اعطا کرده است.

«کیومرث رحمتی پور» با اشاره به اینکه بسته‌های اهدایی از سوی موسسه بوتراب شامل انواع لوازم التحریر مورد احتیاج دانش آموزان و کیف بوده است افزود: ارزش بسته‌های اهدایی از سوی این موسسه خیریه بیش از ۹۴۰ میلیون ریال بوده است.


رحمتی پور یادآور شد: موسسه خیریه عترت بوتراب اکنون حمایت از یک هزار یتیم در استان کرمانشاه را بر عهده دارد که به غیر از اهدای کمک‌های نقدی ماهیانه خود به این ایتام هزینه‌های تحصیل، ازدواج و.. آنان را نیز تامین می‌کند.


«کیومرث رحمتی پور» همچنین به اهدای ۴۵ بسته لوازم التحریر از سوی موسسه عترت فاطمی به ایتام تحت حمایت در استان اشاره و تصریح کرد: ارزش این بسته‌ها نیز نزدیک به ۱۰۰ میلیون ریال بوده است.

به گفته رحمتی پور موسسه خیریه عترت فاطمی نیز از ۴۵ یتیم در استان کرمانشاه حمایت و کمک‌های خود را  به آنان اعطا می‌کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه اکنون حدود شش هزار یتیم در استان از حمایت پدران معنوی برخور دارند اظهار کرد: «۴۰ موسسه حقوقی و بیش از  ۲۳ حامی حقیقی از ایتام تحت حمایت در استان کرمانشاه حمایت می‌کنند.»


منبع: خبرنگاران جوان