توضیحات بانی:

امروز می خواهیم با کمک شما مهربانان به آزادی بانویی زندانی از جرایم غیر عمد کمک کنیم، این بانو ورشکسته شده دارای دو فرزند کوچک است که با توجه به اینکه یک فرزند حدود یک و سال نیم از سن او می گذرد با مادر به زندان می رود.

بردن فرزند به زندان علاوه بر مشکلات اجتماعی و رفتاری که ممکن است در آینده برای کودک داشته باشد قطعا به کودک ضربه خواهد زد.

شنیدن درد و رنج این مادر آن قدر سخت است که ما نمی توانیم در این مرقوم نامه در درد او بگوییم، اشک هایی که بر گونه دارد و از سویی شوهرش متواری شده و پدر و مادرش نیز با فروش خانه و سایر امکانات زندگی خود به این مادر کمک کرده اند اما مشکلات او هنوز فراهم نشده است.

کارشناسان خیریه حضرت عباس(ع) طبس پیش از این نیز به دنبال رفع مشکلات این خانواده بوده اند و نیز از خیران بزرگوار درخواست دارند در این زمینه به این مادر به خاطر کودک خردسالش عنایت ویژه داشته باشند.

بانی:

خیریه حضرت عباس(ع)

  • مدیر عامل: سید حسن ارغوانی
  • شماره ثبت: 27
  • نوع سازمان: موسسه خیریه

درباره بانی:

موسسه خيريه حضرت عباس(عليه السلام) به طور رسمي و با مجوز سازمان بهزيستي کل کشور از سال 1384 شروع به فعاليت نموده است. اين موسسه در حوزه های معلولین، زنان سرپرست خانوار، ایتام و بیماران سرطانی راستای اهداف سازمان بهزيستی فعاليت می نمايد و افتخار خدمت رسانی به اقشار آسيب پذير و کم درآمد جامعه را دارد که از ابتدای تاسیس تا هم اکنون نیز حدوداً 2000 نفر از خانواده نیازمند شناسایی شده اند. اقدامات انجام گرفته در حمایت از نیازمندان: 1. ساخت 20 واحد مسکونی در طبس 2-توزیع 300 کیلوگرم گوشت در عید سعید قربان همه ساله 3-اطعام هر ساله هزار نفر از مددجویان هر ساله در ماه مبارک رمضان 4-توزیع سبدغذایی به مناسبت های مختلف در سال 5-توزیع کفش و لوازم التحریر و کمک هزینه تحصیلی در آغاز سال تحصیلی همه ساله 6-توزیع گرمکن ورزشی بین دانش آموزان نیازمند 7-بهرمندی یک ساله بیش از 4000 هزار نفر از نیازمندان از خدمات مشارکتهای مردمی خیریه 8- اعطای بیش از 7 میلیارد ريال تسهیلات اشتغال از ابتدای سال 92 تا کنون 9-تهیه وسایل کمک توانبخشی(ویلچر، تخت سالمندی، عصا، واکر، تشک مواج و ...) برای معلولان 10-پرداخت کمک هزینه ازدواج و جهیزیه نوعروسان نیازمند و ایتام 11-توزیع بن خواربار و کارت هدیه به مناسبت روز جهانی معلولین 12-تحویل وسایل گرم کننده و سردکننده همه ساله بین نیازمندان

اطلاعات تماس بانی:

تلفن: 05632825102

ایمیل: kh.hazratabbas@gmail.com

آدرس: خراسان جنوبی-شهرستان طبس-میدان پنجه علی-کوچه شهید فرهمند 2


مبلغ مورد نیاز:

15،000،000

تومان